dinsdag 4 november 2008

flickr en url

http://www.flickr.com/photos/migi328/3001194735/

als het goed is moet dit dus een foto van flickr zijn. ik vond hem wel erg leuk, zo'n hartje in de lucht.
wat ik allemaal precies heb gedaan weet ik ook niet echt, maar volgens mij is dit toch echt weer eens een keer gelukt.

zoals het er nu naar uit ziet, ga ik flickr niet vaak gebruiken.
ik hou het wel bij picassa, erg makkelijk en gewoon in het nederlands, dus voor mij ook beter te begrijpen. dan hoef ik in iedergeval niet 10 keer de tekst te lezen. (ha,Ha)

1 opmerking:

wilma pennings zei

Leuke foto Inge. Het is je toch maar weer gelukt, ook al weet je misschien niet meer hoe. Voor privé gebruik ik ook picasa, maar voor foto's op het web vind ik het wel een fijn programma.

Groeten Wilma en tot volgende week.