dinsdag 21 oktober 2008

statistieken

nou dit was wel even zoeken hoor.
erg enthousiast ben ik begonnen om de statistieken op mijn blog erbij te kunnen zetten.
als eerste heb ik maar het info filmpje gekeken.
makkie dacht ik, dat doe ik wel eventjes.
in totaal heb ik het filmpje wel 8 x of zo moeten terug kijken, en dan vooral van: wat moet ik nu weer intoetsen of aanklikken.
toch heb ik uiteindelijk wel de statistieken erop gekregen.

achteraf is het niet zo moeilijk, maar je moet wel de juiste gegevens op de juiste plaats invullen!

ben benieuwd wat ik de volgende keer weer moet doen.
de groeten

1 opmerking:

interimjeanne zei

Hallo 'euks wereld',

Ik ben gisteravond pas begonnen en dacht dat ik mijn voorgangers bijna ingehaald had maar nu lees ik bij jou iets over statistieken.....
Ik ga maar weer eens snel verder zoeken.
Leuk om te lezen dat je zo leuk vindt.
Groet