zondag 16 november 2008

ding 9

ja nu is het zover, een posting over 23 dingen.
in het begin dacht ik echt dat deze cursus wel leuk was voor thuis, en minder voor de bieb.
maar als dat zo was waarom krijgen wij deze cursus dan. toch merk ik dat je verschillende dingen hier uit de cursus wel kan intergreren bij de bieb. bijvoorbeeld onze website, zou je creatiever en vrolijker kunnen maken, door bijv. foto's met picnik te bewerken. ook de rss-feeds kan je veel vaker toevoegen.

nu ik met deze cursus bezig ben hoor ik van steeds meer mensen diverse termen uit de cursus. alleen de titel van deze cursus is absoluut niet bekent. misschien is het alleen een cursus voor biebmensen. maar dat weet ik niet zeker.

het zou misschien ook wel leuk zijn, als lezers bijv. kunnen reageren op bepaalde boeken via onze site. bijvoorbeeld dat je aan een goed boek sterren of punten kan geven.
ook als je een boek of cd of dvd helemaal niets vond, dat je dat dan ook aan kan geven.

wie weet gebeurd dat nog wel een keer.
verder ben ik erg benieuwd hoe de rest van de cursus zal verlopen.
ik heb nog steeds goede moet, deze was wel even gedaald bij flickr, maar sinds picnik is hij weer terug.

de groetjes

2 opmerkingen:

Global Future zei

Nice blog.
Beautiful pictures. Wow...

Please visit:

http://holidayinparadise.blogspot.com

Keep blogging.
Good job.

marijs zei

Er zijn inderdaad best wel mogelijkheden te bedenken, maar bij mij is het idd hetzelfde als je het over 23dingen hebt weet niemand waar je over praat maar als je over bloggen begint of flickr krijg je meer respons.
Nou sccs met delicious he en de groetjes