maandag 15 december 2008

ding 13 en 14

vandaag toch maar begonnen met ding 13.
erg benieuwd wat dit nu toch weer was.
na even zoeken had ik hem snel door en dacht ik dat moet ik later op mijn gemak nogmaals uitzoeken.
volgens mij is dit ook weer iets wat ik in de toekomst vaak ga gebruiken.
ook ben ik maar meteen begonnen met een aantal mensen te laten weten dat ik ook google docs kan gebruiken.

de chat functie had ik vorige week al uitgezocht. ja, ik werk de verkeerde kant op. eerst ding 14 en daarna pas ding 13.
de chat werkt goed, heb ik samen met Marij uitgeprobeerd. vooral om haar te vertellen dat ze niet zolang moest kletsen!

ook deze dingen waren weer erg intressant en leuk.
erg benieuwd ben ik ook wat hier allemaal van door onze bibliotheken wordt opgepikt en echt in praktijk gebracht wordt.

op naar ding 15 en 16. zeer benieuwd

1 opmerking:

marijs zei

Ja ja dat ze niet zo lang moet kletsen, maar ze moet toch antwoord geven, als je aan het chatten bent en je krijgt maar geen antwoord, das ook niet leuk toch??
Ben benieuwd naar je verslag in Google docs. haha.
groetjes